Programmas un med. pakalpojumi/ Medicīnas pakalpojumi/
Progresīvā muskuļu relaksācijas metode

Kā atslābināties, kad kaut kas jums traucē?

Atklājiet sev Jakobsona progresīvā muskuļu relaksācijas metodi

Kas ir Jakobsona progresīvā relaksācija?

* Tas ir fizioloģiskā rakstura metode, kas vērsta uz miera stāvokli.

* Tas veicina dziļu relaksāciju bez lielām pūlēm, kas ļauj jums noteikt patvaļīgu kontroli pār fiziskās spriedzes līmeni.

* Ļauj atpazīt ciešo saikni starp ķermeņa saspīlējuma līmeni un saspringto garīgo stāvokli un ļauj saprast, ka samazināšana vienā no tām paredz otrai pusei atvieglojumu.

* Palīdz sasniegt dominējošo stāvokli un sasniegt relaksāciju pakāpeniskā, bet nepārtrauktā formā (pakāpeniska relaksācija). Un katru reizi intensīvāk un efektīvāk.

* Šī metode prasa laiku, bet tās sekas arī ir ilgtermiņā.

* Šī metode māca mums vājināt muskuļus ar gribasspēku, un ar to tiek sasniegta dziļa iekšējā miera stāvoklī, kas rodas, kad mūs atstāj pārmērīgs ķermeņa spriedze.

* Muskuļus, kur stress pieaug, ir daudz, un dažreiz tās nevar redzēt "ar neapbruņotu aci", tādēļ ir svarīgi iemācīties atpūsties visas ķermeņa muskuļu grupas.

Kas mums dod Jakobsona progresīvā muskuļu relaksācijas metode?

Izmantojot šo metodi, jūs varat samazināt vispārējās trauksmes stāvokļa laiku, iemācīties atvieglot muskuļu sasprindzinājumu, uzlabot miega kvalitāti un palielināt pašpārbaudi un sasniegt augsts relaksācijas līmenis.

Jakobsona progresējošās muskuļu relaksācijas metode sastāv no trim galvenajiem posmiem:


1 saspriegums/relaksācija

Tas attiecas uz konsekventu spriedzi un dažādu muskuļu grupu relaksāciju visā ķermenī. Tas tiek darīts, lai iemācītos atpazīt atšķirību starp muskuļu sasprindzinājumu un muskuļu relaksāciju. Tā rezultātā tiek sasniegts pilnīgas muskuļu relaksācijas stāvoklis, kas pakāpeniski tiek pārnests visā ķermenī. Muskuļu grupām dažu sekunžu (7-8) laikā jābūt saspringta stāvoklī un pēc tam lēni atpūsties 5-10 minūtes.

2 novērošana

Visas iesaistītās muskuļu grupas tiek pārbaudītas prātā, lai nodrošinātu maksimālu relaksāciju.

3 apziņas relaksācija

Šajā posmā jums ir jādomā par kaut ko patīkamu un pozitīvu vai pilnīgi atbrīvojiet savu prātu no domas (ja jūs zināt, kā to izdarīt). Ir nepieciešams iemācīties atvieglot prātu, kamēr notiek visa ķermeņa relaksācija.

Šīs trīs fāzes parasti ilgst no 10 līdz 15 minūtēm. Šo metodi nevajadzētu izmantot steigā. Šo metodi var atkārtot vairākas reizes dienā.

Apzinātas spriedzes un relaksācijas mija palīdz veidot prasmi - laikus atpazīt saspīlējumu. Bez izpratnes par to, rodas hroniska spastiska muskuļu sasprindze un aizspiedni. Tiek veidota psihoemocionālā pašregulācijas prasme, un ilgstoša regulāra apmācība rada izteiktu vispārējo dziedinošo efektu. Nav nepieciešama iepriekšēja sagatavošana. Iegūtā prasme vēlāk var tikt izmantota patstāvīgi.

Jūs varat reģistrēties pa tālruni: +371 67735574 vai sanatorijas medicīnas reģistratūrā (17.kabinets).
Online Rezervācija
Jūsu vārds, uzvārds *:
Tālrunis *:
E-mail *:
Datums no *:
Datums līdz *:
Numura kategorija *:
Cilvēku skaits
Pieaugušie (12+) *:
Bērni (2-12):
Bērni (0-2):
Drošības kods *:
Подтверждение бронирования Вы получите по электронной почте. Мы используем cookie-файлы! Продолжив пользование сайтом вы даете свое согласие на использование cookie-файлов нажав кнопку