Citas medicīnas tehnoloģijas

Akupunktūra

Akupunktūra (adatu terapija) un piededzināšana (sildīšana) ir tradicionālās ķīniešu medicīnas svarīga komponente.

Tā ir augsti efektīva metode, kas ļauj novērst organisma saslimšanu, kā arī ārstēt slimnieku, durot ārstnieciskās adatas, tā organisma virsmā noteiktos punktos, vai arī iedarbojoties uz tiem ar aizdedzinātām vērmelēm, sildot ādu tai nepieskaroties.
 
Akupunktūras ārstēšana var būt korporatīva (ārstniecības adatas dur organisma punktos) un aurikulāra (ārstniecības adatas dur punktos auss ārējā daļā).
 
Akupunktūra, kā ārstēšanas metode, ir pielietojama ārstējot sekojošas slimības:
       – perifēro nervu sistēmu (spondiloze, osteohondroze, mugurkaula disku trūce);
       – pie sāpēm: galvā, locītavās, mugurā ( migrēna, artrīts, artroze);
       – gremošanas orgānus ( kuņģi, aknas, aizkuņģa dziedzeris, cukura diabēts);
       – elpošanas orgānus (pneimonija, bronhiālā astma);
       – alerģija;
       – hipertonija;
       – neiralģija, neiroze;
       – liekā svara samazināšana, aptaukošanos, celulīta ārstēšana;
       – tabakas mānija;
 
       ka arī vecāku cilvēku un pacientu pēc pārciestām smagām operācijām, veselības rehabilitāciju.
 
Akupunktūra kosmetoloģijā
Akupunktūra sejai un ķermenim.
Sejas grumbu likvidēšana bez operācijas.
 
Akupunktūru kā līdzekli jaunības saglabāšanai un grumbu likvidēšanai pielietoja jau Ķīnas imperatoru galmā. Adatu terapiju izmantoja gan vīrieši gan sievietes.
 
Adatu terapija sekmē elastīna un kalagēna izdalīšanos, veicina asinsriti un limfas drenāžu, un pats galvenais izsauc adekvātu, katram individuālu enerģijas cirkulāciju visā organismā.
 
Akupunktūru pielieto sekojošu kosmētisku problēmu risināšanā:
       – grumbas un maisiņi zem acīm;
       – pieres grumbas;
       – „vārnu kājiņas”;
       – dubultzods;
       – alerģija;
       – acu plakstiņu noslīdējums utml.
 
Procedūra atkarībā no uzstādītajiem mērķiem nodrošina: botoksa efektu, liftinga efektu, grumbu aizpildīšanas ar kolagēnu efektu, atsvaidzina sejas krāsu, mazina tūsku, palielina acu plakstiņu tonusu, āda kļūst tvirta. Individuāli piemeklēta procedūra noņem emocionālu spriedzi, sniedz viegluma sajūtu, samazina gremošanas un endokrīnās sistēmas disfunkciju.
 
Ķīniešu akupunktūras praksē liela nozīme ir tādiem faktoriem kā adatas iedarbības dziļums uz ādas slāni, adatas diametrs un kvalitāte. Būtisks ir arī materiāls no kāda adatas pagatavotas – tērauda, vara, sudraba, zelta vai platīna. Visi šie faktori īpaši svarīgi ir akupunktūrai kosmetoloģijā. Iedarbības metode un  adatu veids ir atkarīgs no  pacienta ādas tipa un organisma vispārējā stāvokļa.
 
Nepieciešamo procedūru skaitu ārsts nosaka katram individuāli. Pēc adatu terapijas kursa cilvēks kļūst jaunāks par 5-10 gadiem!
Akupunktūras izmantošana kosmetoloģijā ir daudz efektīvāka par citām plaši pazīstamām metodēm, jo tā nav traumatiska, nav blakusefektu un ir maz kontrindikāciju.
 
Akupunktūra un figūras korekcija.
Figūras korekcija ar akupunktūru ir alternatīva liposakcijai, kā arī liekās ādas un tauku kroku likvidēšanai ķirurģiskā ceļā.
 
Akupunktūra likvidē lokālus tauku nogulsnējumus, samazina „ apjomus” uz vēdera, apkakles zonā, gurnos, augšstilbos, mugurā.
 
Adatu terapijas kursa ilgums un metodika tiek noteikta katram pacientam individuāli.

Skābekļa kokteilis

Skābekļa kokteiļa iedarbība:

 – Novērš hipoksiju;
 – Uzlabo darba spējas;
 – Novērš hronisku nogurumu;
 – Stabilizē miegu;
 – Spēcina imunitāti;
 – Uzlabo embrija attīstību grūtniecības laikā; 
 – Uzlabo izturību fiziskas slodzes laikā; 
 – Nostiprina sirds asinsvadu sistēmu;
 – Palīdz organismam uzņemt skābekli HOPS gadījumā;
 – Stabilizē nervu sistēmas funkcionālos traucējumus, kurus izraisa emocionāla un fiziska pārslodze; 
 – Paātrina oksidēšanās-reducēšanās procesu.

Deju un kustību terapija

Deju un kustību terapija grupā bērniem veicina:

– radošās domāšanas prasmju attīstīšanu

– grafiskās domāšanas attīstīšanu

– bērna pašvērtējumu un pārliecību paaugstināšanos, pastiprinot pozitīvo paštēlu

– psiholoģiskās elastības uzlabošanu, attīstīt sadarbības prasmes, pārtraukt būt līderim un kļūt par komandas sastāvdaļu 

– pašapziņas celšanos un prasmju attīstīšanu

– palielina drosmi pašizpausties

– veicina izpratni par kustību, spriedzi un relaksāciju

– spontanitātes palielināšanos, palīdz atbrīvoties

– attīstīt empātiju, labāku izpratni par citu cilvēku jūtām, kā arī par pašizjūtām, palielinās apzinātība

Nodarbības notiek latviešu vai krievu valodās.


Pieraksts pa tālruni: +371 67735574.

Progresīvā muskuļu relaksācijas metode

Atklājiet sev Jakobsona progresīvā muskuļu relaksācijas metodi

Kas ir Jakobsona progresīvā relaksācija?

* Tas ir fizioloģiskā rakstura metode, kas vērsta uz miera stāvokli.

* Tas veicina dziļu relaksāciju bez lielām pūlēm, kas ļauj jums noteikt patvaļīgu kontroli pār fiziskās spriedzes līmeni.

* Ļauj atpazīt ciešo saikni starp ķermeņa saspīlējuma līmeni un saspringto garīgo stāvokli un ļauj saprast, ka samazināšana vienā no tām paredz otrai pusei atvieglojumu.

* Palīdz sasniegt dominējošo stāvokli un sasniegt relaksāciju pakāpeniskā, bet nepārtrauktā formā (pakāpeniska relaksācija). Un katru reizi intensīvāk un efektīvāk.

* Šī metode prasa laiku, bet tās sekas arī ir ilgtermiņā.

* Šī metode māca mums vājināt muskuļus ar gribasspēku, un ar to tiek sasniegta dziļa iekšējā miera stāvoklī, kas rodas, kad mūs atstāj pārmērīgs ķermeņa spriedze.

* Muskuļus, kur stress pieaug, ir daudz, un dažreiz tās nevar redzēt “ar neapbruņotu aci”, tādēļ ir svarīgi iemācīties atpūsties visas ķermeņa muskuļu grupas.

Kas mums dod Jakobsona progresīvā muskuļu relaksācijas metode?

Izmantojot šo metodi, jūs varat samazināt vispārējās trauksmes stāvokļa laiku, iemācīties atvieglot muskuļu sasprindzinājumu, uzlabot miega kvalitāti un palielināt pašpārbaudi un sasniegt augsts relaksācijas līmenis.

Jakobsona progresējošās muskuļu relaksācijas metode sastāv no trim galvenajiem posmiem:


1 saspriegums/relaksācija

Tas attiecas uz konsekventu spriedzi un dažādu muskuļu grupu relaksāciju visā ķermenī. Tas tiek darīts, lai iemācītos atpazīt atšķirību starp muskuļu sasprindzinājumu un muskuļu relaksāciju. Tā rezultātā tiek sasniegts pilnīgas muskuļu relaksācijas stāvoklis, kas pakāpeniski tiek pārnests visā ķermenī. Muskuļu grupām dažu sekunžu (7-8) laikā jābūt saspringta stāvoklī un pēc tam lēni atpūsties 5-10 minūtes.

2 novērošana

Visas iesaistītās muskuļu grupas tiek pārbaudītas prātā, lai nodrošinātu maksimālu relaksāciju.

3 apziņas relaksācija

Šajā posmā jums ir jādomā par kaut ko patīkamu un pozitīvu vai pilnīgi atbrīvojiet savu prātu no domas (ja jūs zināt, kā to izdarīt). Ir nepieciešams iemācīties atvieglot prātu, kamēr notiek visa ķermeņa relaksācija.

Šīs trīs fāzes parasti ilgst no 10 līdz 15 minūtēm. Šo metodi nevajadzētu izmantot steigā. Šo metodi var atkārtot vairākas reizes dienā.

Apzinātas spriedzes un relaksācijas mija palīdz veidot prasmi – laikus atpazīt saspīlējumu. Bez izpratnes par to, rodas hroniska spastiska muskuļu sasprindze un aizspiedni. Tiek veidota psihoemocionālā pašregulācijas prasme, un ilgstoša regulāra apmācība rada izteiktu vispārējo dziedinošo efektu. Nav nepieciešama iepriekšēja sagatavošana. Iegūtā prasme vēlāk var tikt izmantota patstāvīgi.

Jūs varat reģistrēties pa tālruni: +371 67735574 vai sanatorijas medicīnas reģistratūrā (17.kabinets).